W myśl obowiązujących przepisów archiwista sporządza sprawozdanie roczne z działalności archiwum zakładowego i stanu dokumentacji w archiwum zakładowym w terminie do dnia 31 marca roku następnego po roku sprawozdawczym, ktore przekazuje Dyrektorowi Archiwum.
W sprawozdaniu zamieszcza się co najmniej następujące informacje:
- imię, nazwisko, stanowisko służbowe archiwisty,
- opis lokalu archiwum zakładowego,
- ilość dokumentacji przejętej z poszczególnych komórek organizacyjnych w podziale na materiały archiwalne i dokumentację niearchiwalną,
- ilość dokumentacji przejętej ze składu chronologicznego i składu informatycznych nośników danyc,
- ilość dokumentacji udostępnionej lub wypożyczonej oraz liczbę osób korzystającyc,
- ilość materiałów archiwalnych przekazanych do archiwum państwowego,
- ilość wybrakowanej dokumentacji niearchiwalnej.
Zapraszamy do zapoznania się ze sprawozdaniami, ktore zamieszczono poniżej: