W 2019 r. Zarząd Powiatu w Opatowie uchwałą Nr 38.120.2019 wprowadził regulamin udostępniania namiotów wystawowych stanowiących mienie Powiatu Opatowskiego pozostających w dyspozycji Starostwa Powiatowego w Opatowie. Do udostępniania posiadamy 10 szt. namiotów, w sytuacjach gdy nie koliduje to z działalnością urzędu, realizowanymi przez urząd zadaniami powiatu i zleconymi z zakresu administracji rządowej.
Namioty wystawowe przeznaczone są przede wszystkim realizacji przedsięwzięć służących promocji Powiatu Opatowskiego, a także na potrzeby działań reprezentacyjnych powiatu realizowanych bezpośrednio przez Starostę Opatowskiego oraz Starostwo Powiatowe w Opatowie, jednostki organizacyjne powiatu, instytucje kultury i powiatowe osoby prawne.
O udostępnienie namiotów wystawowych mogą ubiegać się:
- organizacje non-profit,
- organizacje pozarządowe,
- organizacje pożytku publicznego,
- placówki naukowo-oświatowe,
- jednostki samorządowe i instytucje państwowe prowadzące działalność na terenie Powiatu Opatowskiego,
- organizatorzy projektów mających szczególne znaczenie dla promocji powiatu.
Wniosek o udostępnienie namiotów wystawowych winien być opatrzony pieczątką i podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania wnioskodawcy, który należy złożyć nie później niż 7 dni przed oczekiwaną datą odbioru namiotu. Wnioski złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Wnioski można składać:
a) osobiście w Starostwie Powiatowym w Opatowie, zwanym dalej "urzędem", znajdującym się pod adresem: ul. Henryka Sienkiewicza 17, 27-500 Opatów, I piętro, pokój 105;
b) drogą elektroniczną na adres: ag@opatow.pl.
Informacje w sprawie wydania namiotów można uzyskać telefonicznie pod numerem: 797994700. Stanowisko ds. obsługi prasowej określa, czy przedstawiony we wniosku o udostępnienie namiotu cel promocyjny jest zbieżny z celami promocji powiatu i zastrzega sobie prawo odmowy zrealizowania wniosku.
Wnioskodawca, któremu udostępniono namiot w formie NIEODPŁATNEJ zobowiązany jest do przedłożenia sprawozdania z realizacji działania promocyjnego. Sprawozdanie należy złożyć w ciągu 30 dni od daty zakończenia wydarzenia. Opracowując regulamin wzięto również pod uwagę możliwość odstąpienia od pobrania środków z tytułu udostępnienia namiotów, co może dotyczyć jednostek organizacyjnych powiatu, czy organizacji pozarządowych, nie mniej jednak każdorazową decyzję o możliwości z zwolnienia z opłat podejmować będzie starosta, wicestarosta lub członek zarządu powiatu, na podstawie umotywowanego wniosku.
Koszty odpłatności przedstawiają się następująco:
L.p. |
Namiot wystawowy |
Wysokość opłaty [za szt.] |
1. |
o wymiarach 3m x 3m |
40,00 zł |
2. |
o wymiarach 3m x 6m |
60,00 zł |
- opłata naliczana jest za każdą rozpoczętą dobę. Wprowadzenie zapisu odnośnie pobrania odpłatności umożliwi należyte gospodarowanie mieniem powiatu oraz pozyskanie środków finansowych m.in. na pokrycie kosztów związanych ze zwykłym utrzymaniem namiotów, m.in. czyszczenie chemiczne itp.
Udostępnienie namiotu każdorazowo wymaga zawarcia umowy.
Środki uzyskane z udostępniania namiotów stanowią dochód powiatu.
Druki do pobrania:
- wniosek o udostępnienie - wersja PDF