W 2013 r. uchwałą Nr 87.62.2013 Zarządu Powiatu w Opatowie zostały ustalone zasady udostępniania sal konferencyjnych w siedzibie Starostwa Powiatowego w Opatowie.
Wyciąg z uchwały:
"§1. 1. Ustala się zasady udostępniania sal konferencyjnych Starostwa Powiatowego w Opatowie, zwanego dalej „urzędem” stanowiących mienie powiatu, zlokalizowanych w budynku przy ul. Henryka Sienkiewicza 17, w przypadku, gdy nie koliduje to z działalnością urzędu, realizowanymi przez urząd zadaniami powiatu i zleconymi z zakresu administracji rządowej.
2. Sale konferencyjne nr 12 i 308, zwane dalej „salami” mogą być udostępniane na potrzeby osób fizycznych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, w godzinach urzędowania urzędu, a także po godzinach pracy, jednak nie później niż do godz. 19:00.
§2. Rodzaj organizowanego spotkania, zebrania, konferencji lub szkolenia nie może utrudniać wykonywania statutowych zadań urzędu i kolidować z ogólnie przyjętymi zasadami etyki lub powodować negatywnych skutków dla wizerunku urzędu.
§3. 1. Zasady odpłatności i jej wysokość za udostępnienie sal konferencyjnych określa Załącznik Nr 1 do niniejszej uchwały.
2. Podstawą udostępnienia sal jest wniosek podmiotu zainteresowanego, złożony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do niniejszej uchwały i pisemna zgoda Starosty Opatowskiego lub Wicestarosty na udostępnienie pomieszczenia.
3. W przypadku większej liczby zainteresowanych tym samym terminem udostępnienia sali, o kolejności decyduje Starosta lub Wicestarosta, biorąc pod uwagę wagę wydarzenia oraz datę wpływu wniosku do urzędu.
4. Zgodę na odstępstwo od zasad udostępnienia w zakresie odpłatności sal wyraża Starosta Opatowski lub Wicestarosta na podstawie pisemnego wniosku, którego wzór stanowi załącznik Nr 3 do niniejszej uchwały.
5. W szczególnych przypadkach Starosta, Wicestarosta może indywidualnie ustalić godzinową stawkę czynszu za wynajem pomieszczenia sal.
§4. 1. Rezerwacji należy dokonać co najmniej na 2 tygodnie przed planowaną datą udostępnienia.
2. O sposobie rozpatrzenia wniosku informuje zainteresowanych kierownik Referatu Administracyjno – Gospodarczego.
3. Udostępnienie sal każdorazowo wymaga zawarcia umowy.
4. Udostępnienie sal na określony we wniosku termin wymaga uprzedniego potwierdzenia rezerwacji i przedstawienia kierownikowi Referatu Administracyjno – Gospodarczego dowodu uiszczenia opłaty, co najmniej na 3 dni przed planowanym terminem udostępnienia.
5. Rezygnacja z udostępnienia sali musi być zgłoszona pisemnie, drogą mailową lub faxem nie później niż na 7 dni roboczych przed planowanym terminem udostępnienia.
§5. Środki uzyskane z udostępnienia sal stanowią dochód powiatu."
L.p. |
Przedmiot udostępnienia |
Sposób naliczania opłat |
Wysokość opłaty |
1 |
Sala konferencyjna nr 12 |
Opłata naliczana za rozpoczętą godzinę |
60 zł |
2 |
Sala konferencyjna nr 308 |
Opłata naliczana za rozpoczętą godzinę |
40 zł |
3 |
Dostęp do internetu |
Opłata ryczałtowa jednorazowa |
50 zł |
4 |
Nagłośnienie |
Opłata ryczałtowa jednorazowa |
50 zł |
Określone powyżej wysokości opłat są wartościami netto (nie zawierają VAT-u) i obejmują koszty związane ze zwykłym zarządem nieruchomości tzn. energia elektryczna, ogrzewanie, sprzątanie, korzystanie z urządzeń sanitarnych, itp.
Druki do pobrania:
- załącznik Nr 2 - wniosek o wynajem wersja DOCX
- załacznik Nr 3 - wniosek o odstępstwo wersja DOCX