Zgodnie z §21 pkt 29 Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Opatowie do zadań wspólnych wydziałów naszego urzędu należy realizacja spraw związanych z petycjami wnoszonymi przez obywateli. Zatem niniejsza tabela jest współtworzona przez wszystkie komórki organizacyjne starostwa, za które należy rozumieć wydziały, zespoły, samodzielne stanowiska pracy, działy. Dla rozróżnienia komórki, do której przekazano petycję zgodnie z właściwością przypisaną regulaminem lub wskazanych do rozpatrzenia przez konkretną komórką, zgodnie z dekretacją.
ROK: 2024
Data złożenia petycji |
Tytuł |
Złożona w interesie |
Imię i nazwisko lub nazwa wnoszącego petycję lub podmiotu, w interesie którego petycja jest wnoszona |
Przebieg postępowania |
Komórka czuwająca nad przebiegiem postępowania |
13.06.2024 |
postulat o przekazanie wniosku o udzielenie informacji do szpitala |
publicznym |
osoba prawna Petycja nie zawiera zgody na ujawnienie na stronie internetowej imienia i nazwiska podmiotu wnoszącego petycję. |
- zapoznano się z treścią, - zamieszczono informację o petycji w BIP - zrealizono postulat, - udzielono odpowiedź zgodnie z art. 13 ustawy o petycjach. |
Wydział Organizacji i Nadzoru |
27.06.2024 | podjęcie działań związanych z wykonaniem odwodnienia | publicznym |
osoba fizyczna Petycja nie zawiera zgody na ujawnienie na stronie internetowej imienia i nazwiska podmiotu wnoszącego petycję. |
- zapoznano się z treścią, - zamieszczono informację o petycji w BIP, - podjęto działania wyjaśniejące: wydruk informacji o własności działki, wezwanie dwóch komórek urzędu do przedstawienia informacji i opinii w zakresu przedmiotu petycji (Wydział Inwestycji i Rozwoju Powiatu, Wydział Gospodarki Nieruchomościami), - trwa analiza treści zawartej w petycji, - 29.07.2024 r. wpłynęły wyjaśnienia od Wydziału Inwestycji i Rozwoju Powiatu, - 03.09.2024 r. wpłynęły wyjaśnienia od Wydziału Gospodarki Nieruchomościami, |
Wydział Organizacji i Nadzoru |
10.07.2024 | petycja skierowana o zabezpieczenie środków finansowych na rok 2025 celem realizacji zadania inwestycyjnego polegającego na budowie/przebudowie nawierzchni drogowej drogi powiatowej | publicznym |
osoba fizyczna Petycja nie zawiera zgody na ujawnienie na stronie internetowej imienia i nazwiska podmiotu wnoszącego petycję. |
- zapoznano się z treścią, - zamieszczono informację o petycji w BIP - podjęto działania ustalające stan własności gruntów oraz możwliwości pozyskania środków zewnętrznych - trwa analiza treści zawartej w petycji, |
Wydział Organizacji i Nadzoru |
19.08.2024 | petycja mieszkańców - sprzeciw wobec wycinki 20 drzew przy drodze powiatowej | publicznym |
osoba fizyczna Petycja nie zawiera zgody na ujawnienie na stronie internetowej imienia i nazwiska podmiotu wnoszącego petycję. |
- zapoznano się z treścią - zamieszczono informację o petycji w BIP - podjęto działania dot. ustalenia ewentualnej potrzeby usunięcia drzew poprzez uzyskanie stanowiska w sprawie od Zarządu Dróg Powiatowych w Opatowie - udzielono odpowiedzi zgodnie z art 13 ustawy o petycjach |
Wydział Rolnictwa i Ochrony Środowiska |
11.10.2024 | petycja mieszkańców o budowę chodnika przy drodze powiatowej w m. Opatów, ul. Juliusza Słowackiego | publicznym |
osoba fizyczna Petycja nie zawiera zgody na ujawnienie na stronie internetowej imienia i nazwiska podmiotu wnoszącego petycję. |
- zapoznano się z treścią,
- zamieszczono informację o petycji w BIP, - podjęto działania w celu uzyskania stanowiska jednostki organizacyjnej powiatu - Zarządu Dróg Powiatowych w Opatowie - realizującego zadania zarządcy drogi - w zakresie prawa dysponowania działkami na cele inwestycyjne i możliwości pozyskania środków zewnętrznych, - trwa analiza treści zawartej w petycji... |
Wydział Organizacji i Spraw Obywatelskich |
ROK: 2023
Data złożenia petycji |
Tytuł |
Złożona w interesie |
Imię i nazwisko lub nazwa wnoszącego petycję lub podmiotu, w interesie którego petycja jest wnoszona |
Przebieg postępowania |
Komórka czuwająca nad przebiegiem postępowania |
21.02.2023 |
w sprawie zwiększenia świadomości prawnej dotyczącej transplantacji wśród lokalnej społeczności |
publicznym |
osoba fizyczna Petycja nie zawiera zgody na ujawnienie na stronie internetowej imienia i nazwiska podmiotu wnoszącego petycję. |
- zapoznano się z treścią - zamieszczono informację na stronie internetowej BIP - przekazano prośbę o publikację w środkach masowego przekazu - publikacja w gazecie prowadzonej przez urząd - udzielenie odpowiedzi zgodnie z art. 13 ustawy o petycjach |
Wydział Organizacji i Nadzoru |